Followers

Sibuk Sedikit

Hai semua :)
Maaf dah beberapa hari tak update blog ungu yang tak best ni.
Sejak aku pulang dari Terengganu pada Ahad lepas, aku ditimpa kerja yang banyak.
Tiba-tiba aku dilantik menjadi biro publisiti Persatuan Kejuruteraan Awam.
Aku nak terus terang disini, sejak aku sekolah, aku tak pernah menjadi ahli jawatankuasa persatuan dengan aktif.
Ini dikira kali pertama juga lah, sebelum ni kerja sambil lewa sajaa ketika masih sekolah.

Dengan tanggungjawab baru dan masih dalam proses pembelajaran.
Plus test dan assignment yang tergendala (!).
Tak dapat lah aku nak update pasal trip ke Terengganu weekend lepas.
Jadi, minta maaf sangat-sangat :(


Too Busy by Jayo1989

Berusaha manage masa dengan sebaiknya.
Kalau orang lain boleh, kenapa tidak aku, kan kan ?
Yeahhh Tyra bolehh !

Cuba untuk update mengenai trip ke Terengganu weekend ini.
Nantikannya okayy ! ;)

No comments: