Followers

SPM

Hari ni hari yang paling mendebarkan untuk budak-budak lepasan SPM.
Terutama adik aku lah kan, tak sabar pulaa menunggu result dia.
Semoga result dia dapat gembirakan hatinya sendiri :)

Teringat pula masa aku pergi ambil result SPM 3 tahun lepas.
Jantung dah macam nak terkeluar.
Kaki dah tak rasa macam pijak tanah.
Otak pula kosong sepenuhnya, tiada apa yang difikirkan kecuali result.
Kelakar betul masa tuu, dan alhamdulillah result tak seteruk yang disangka. :)

Aku bukan nyaa pandai pun so tak payah lah nak expect dapat 10As kan HAHA.


Gambar lama bersama Cik Azee Salim selepas dapat result SPM.
"Azee, cun doe kita masa muda-muda ! Hahaha" :D

Kepada adik dan junior-junior akak ;
Tahniah kalau result seperti yang diidamkan !
Jangan sedih kalau result tak seperti yang diharapkan.
Perjalanan hidup korang baru je bermula.
Jadi pilihlah jalan yang terbaik untuk diri korang yaa :)


4 comments:

azee anak salim said...

huhuhu, yeah!kiter menawan samapai sekarang babe!

safey said...

sila lah join ;)
http://penglipurlarafasola.blogspot.com/2011/03/april-fool-photo-contest.html

Nesa Wazir said...

hehe. nesa dulu pun mcm 2..tp bile dpt je..trus mcm..ok.redha je la :P

Tyratyra said...

azee ; dats rite babyy ! HAHA.

safey ; hehe insyaallah :)

nesa ; haha tau takpe, benda da jadi taya disesalkan, kan ? :D