Followers

Contest Adik Beradikku Yang Cute



Ahha contest lagi wehehee ;D
Contest ini dianjurkan oleh Encik Fadhirul Ahmad.



Ehh gambar adikku lagii ! Hahahaha.
Dah nama pun contest adik beradik yang cute kan, aku letak je lahh gambar Dyba nii.
Walaupun sebenarnya aku ada 2 orang adik, hanya gambar adik aku yang ini je yang berlambak.
Yang adik lagi sorang tak suka sangat bergambar, nak mainn je kerjanya. =.="

Nasib baiklah adik aku ni cantik macam kakak dia ! :D

Nak tagg ; Cik Whiely, Cik Ficqa dan Encik Giveash :)

No comments: