Followers

Gambar Aku Dan Alam



Yeahh contest terkahir untuk minggu ini, mungkinn :p
Contest ini dianjurkan oleh Encik Meghil & Todtod.
Hahaha comelnya nama ! Tot tot tottt. Okay Tyra gila.



Ahha gambar ini disnap olehh Fatin Nadya bulan lepas.
Lokasi adalah di salah sebuah pantai di Sentosa Island.
Hendaklah aku umumkan disini yang aku SANGAT SUKAKAN PANTAI.
Bila nampak pantai, aku tiba-tiba jadi macam hyperactive sedikit :)

Bagi memenuhi syarat contest ;
Alam semulajadi sentiasa membuat saya berfikir betapa besarnya kuasa Allah mencipta alam seindah ini :)

Okaylah, nak tagg ; Cik Tiey, Cik Tsara, Cik Haszy, Cik Amalina dan Cik Aziluz :)

4 comments:

ctok^_^chan said...

gud luck! =)

The Lady & Mr Vampire said...

lawa..!!!!!!!!!! cuba masuk cntest ni pulak.. haa.. mana tahu mng..

http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/03/contest-kami-fotogenik.html

hee.. try tengok ;)

Tyratyra said...

CtokChan ; tengs dear ;)

TheLady&MrVampire ; tengs ! ohh ahha contest baruu hehe. insyaallah sy join nanti ;)

Tod-Tod said...

tengkiu sbb sudi join contest ni..
nice pic..;0
keep in touch n gudluck ok..;)