Followers

Kasanova


The Times - Kasanova

Korang pernah dengar lagu kat atas ni ?
Ahha aku sangat meminati The Times sejak zaman sekolah lagi.
Dan lagu kat atas ni adalah salah satu lagu favourite aku !
Nak tahu kenapa ?

Dulu, ketika aku Form 4, aku suka usha seorang senior Form 5 ni.
Ya, aku memang seorang yang mata keranjang HAHA tapi itu DULU okay.
Then nak dijadikan cerita, dia tahu yang aku suka usha dia dan kami mula texting.
Dan malam-malam dia selalu call aku tiba-tiba dan nyanyi untuk aku sambil bermain gitar.
Confirm-confirm la jiwa remaja aku masa tu mula rasa macam "Oh sweetnya !"
Lepas tu dapat tahu dia dah ada girlfriend so terus heartbreak =.="

Oh okay berbalik kepada soalan tadi.
Aku suka gilaa kat lagu ni sebab suara Mono dalam lagu ni sebijiiik macam suara senior tu !

Mana lah senior tu sekarang agaknya kan ? Hahaha.
Rindunyaa zaman sekolah dulu :(


8 comments:

azee salim said...

weyh sape asal aku tatau?

miss senyum said...

i miss that moment too, hah sygggg ini hokkkkkkssss. ukw? shahrul couple dgn clasmate i -.-

Tyratyra said...

azee ; deyy lupe ke sape yang aku dok gila masa form 4 dulu ? hahaha.

misssenyum ; seriouslyy ? cis.

kecHik said...

ska jg....hehe

azee salim said...

em hashimi ke weyh?sore die sedap ta?heee

shahrul yang tiqa suke tu ea?yeke?ceh

Tyratyra said...

kechik ; hehe samee :)

azee ; bukan hashimi lahh. tu masa form 3 hahaha. kau nii, dea kawan shahrul laa.

padle said...

aku layan lagu singapura kuala lumpur je....

miss senyum said...

aizee alaaa spe tah nme that boy tu, jap hahhhh FENDI kot if tk silap. a'ah korg shahrul yg i minat tu la hikhik, dgn classmate i lg. pi tgk fb si shahrul tu kehkeh.

p/s : skrg sy cinta itu faizal hikhik