Followers

Majlis Pra Graduan

Malam ni tiba-tiba aku jadi sangat rajin untuk ber-blogwalking.
Semua update dari blog yang aku follow aku baca satu-satu.
Tapi, ada sesuatu yang mengusik hati kecil aku ini untuk cemburu.

MAJLIS PRA GRADUAN khas untuk bakal graduan.

Okay hampir 50% update yang ada kat dashboard aku ni semuanya entry pasal majlis pra graduasi.
Aku terbayang betapa seronoknya mereka yang dah nak grad nii.
Sedangkan aku, bertahun-tahun lagi kena menghadap assignment, kelas, projek, urgh !

Kalau lah aku tak sertai program penerapan ke degree ni setahun lepas.
Mesti aku sedang tersenyum menunggu hari konvokesyen. :(


Finger King And Jealous by Breakout2

Tahniah la kat mereka yang menunggu masa untuk di-grad kan.
Jeles aku kat korang =.="

Jeles.
Jeles.
Jeles.

5 comments:

cikmima said...

tgu ur time pulak..best konvo sebab rse pnat lelah semua terbalas...GUD LUCK OKEH

Mardhiah Abd said...

chill.. ur turn will come out.. =)

Tyratyra said...

Cikmima ; emm bestnye da dapat rase convo. hee tengs !

Mardhiah ; HAHA jeles weyy.

akema yazid said...

yeaahhh...
saya n kawan2 di uitm perlis bakal grad.. (:

[k]o{q}i[n] said...

anda di tag utk join skali;

http://exsamsed.blogspot.com/2011/04/gambar-aku-dan-alam.html