Followers

Memasak

Okay, aku adalah seorang perempuan yang tak berapa reti nak masak.
Ha ? Tak segan ke buat pengakuan macam ni ?
Tak segan langsung sebab aku tau ramai perempuan se-spesies aku.
Tapi itu tak bermakna yang aku langsung mengabaikan kemahiran penting ni :)

Semalam, aku pulang ke rumah kerana tak boleh tidur semalaman mengenangkan adik aku yang berseorangan di rumah. =.="

Pagi tadi satu keajaiban berlaku di dapur rumah aku.
Entah kenapa aku tiba-tiba rajin bangun awal dan mengasapkan dapur untuk menyediakan sarapan untuk adik aku sebelum dia pergi kerja.
Aneh, memang aneh.


Cooking Lessons by Meninavinil

Nak tahu takkk ? Malam ni ada dinner :)
Aku pergi pun untuk menyokong program yang dibuat oleh classmates aku.
Aku cuba untuk berpenampilan NERDY malam ni, yeahh !
Nantikannn ;)

2 comments:

neslO_ais said...

haha mybe dah sampai seru tuh..agegege :D

Tyratyra said...

mungkin jugee hahaha.