Followers

Photo Of Nature Contest

Hai semua ! Dah lama betul aku tak join contest.
Ramai juga yang menjemput aku untuk join contest tapi kesuntukan masa pulaa :(



Okay kali ni contest yang dianjurkan oleh classmate aku sendiri, Encik Azwan Salleh.
Disebabkan dia pernah join contest aku, inilah masanya untuk balas balik budi dia :)
Lagipun, tak dapat nak join dia pergi Kemboja so dapat hadiah dari Kemboja pun jadi lahhh.

Gambar yang nak dipertandingkan ialahh ;


Gambar ini disnap oleh aku sendiri ketika trip ke Singapura 2 bulan lepas.
Mengada-ngada budak 2 orang ni tahuuu hehehehe.

Nak tag ; Cik Azee Salim, Cik Tyqa Muhd, Cik Hisya dan semua followers aku !!

Terima kasih :)

1 comment:

Azwan@Mr Money said...

Seb bek ko join..
kalau x aku belasah ko.
wakakaka...
cantik gak gambar ko. hehehe...