Followers

Show Me Your BFF Contest

Ahaha dah lama betul tak join contest kan.
Bila bogwalking, aku jumpa banyak contest yang best-best.
Dah tak boleh tahan diri dari join dah ni hehe ;)



Okay contest kali ini dianjurkan oleh Cik Nurulbadiah.
Aku tengok ramai betul yang join contest dia lah.
Macam takde peluang nak menang tapi aku tetap mahuu join !



Dear Nurulbadiah Lai,
Gambar ini di-snap oleh Amirul Adli semasa trip ke Singapura bulan lepas.
Boleh nampak tak seseorang yang berada di belakang saya dan cermin tuu ?
Ahha ituuulah adik kesayangan saya dan juga kawan terbaik dunia akhirat saya :)
Seperti yang anda lihat, dia sentiasa akan berada di belakang saya dan menyokong saya.
Itulah istimewanya dia dan juga gambar ini :)

Okayy, mahu tag : Cik Suriatiey, Cik Aisyah, Cik Cikin dan Cik Memo :)

3 comments:

GiveAsh said...

wah...gud luck...

Tyratyra said...

tengs ! ;D

Nurulbadiah Lai said...

honey
thanks joining
wish u all de best taw

done check urs:)


gud luck