Followers

Yayy !

Hai semua !
Agak lama yaa tak update blog yang tak best nii, rinduu :)

Rasa macam lama sangat minggu ni nak berakhir.
Dengan kesibukan menguruskan Majlis Anugerah Dekan hari Rabu lepas.
Ditambah lagi dengan test, assignment dan presentation.
Tak sangka aku masih hidup lagi sekarang dan merasa keseronokan habisnya kelas untuk semester ini :)
Yaa yaa, hidup aku sebagai pelajar part 3 dah berakhir HAHAHA.
Tapi final exam tak habis lagi lahh, start pun belumm. =.="

Terlalu banyak cerita yang aku nak kongsi kat sini.
Terlalu banyak gambar yang aku nak upload kat sini dan facebook.
Terlalu banyak nota yang aku kena buat untuk persediaan exam.
HAHHH.

Ha, nak mintak tolong kat semua pemenang utama dan saguhati Jumping High Photo Contest, tolong email balik details korang bagi yang dah email hari tu and kepada yang masih belum email, tolong email cepat.
Hari tu aku dah terdelete semua email dalam inbox aku, berlambak sangat, rimas, dah tu boleh terlupa pulak pasal detail pemenang kot kot dah ada yang dah hantar, doii.


Hoorayy by Shahidatul Naqiah

Tengah gila melayan Playful Kiss sekarang ni, HAHAHA.

3 comments:

Inchek Hafiz said...

woot woot.. hahaha.. tdelete ek? jap2 anta blk.. hehe.. XD

miss senyum said...

playful kiss best best :)

GiveAsh said...

aku tak de send emil seb aku tak menang hehehe
sebok je kan..