Followers

Annoying Smile Contest

Wah wah dah lama betul aku tak join contest.
Sebagai menyokong contest pertama yang dianjurkan oleh my best girlfriend, Cik Azee Salim.
Nah banner contest segabak-gabaknyaa ! ;D



Dan gambar yang aku pertaruhkan untuk contest ini ialahh ;



Amacam, annoying tak senyum macam tu sambil pandang coklat dengan perut yang lapar ?
Hahaha, di snap oleh adik tersayang menggunakan Vivaz baru nyaa *jeles*.
Pelik aku pakai pashmina kan, first time pakai masa ni.
Aku pun pelik pelik masa cuba pakai pashmina tu haha.
Tapi tu tak penting, yang penting, aku mesti menang ! ;D

Nak tag semua yang baca entry ni !
Okay bai !

5 comments:

ASAM said...

comeiii..

anamizu said...

cantek je tyra pakai pashmina cmgitu..hihi

miss senyum said...

cantik la awak ni

keysha said...

jom join contest keysha (^0^)

Tyratyra said...

Asam ; ape yang comel entah ? haha.
Anamizu ; hehehe tengs dear :)
Tyqa ; awak pun cantik laa.
Keysha ; hee okay i will :)