Followers

Freshies

Hai semua, baru sajaa pulang dari Penang.
Menghantar adik kesayangan ke kampus UiTM disana.
Puas hati dapat makan mee udang yang dah lama aku idamkan.

Dah besar adik aku, kadang-kadang aku asyik ingat dia masih bersekolah.
Suka lah diaa dapat satu kampus dengan ehem dia.
Bukan setakat satu kampus, tapi satu course !
Baguslah, ada juga orang yang boleh jaga dia disana. :)


Freshies by Tyratyra

Heyy, belajar okayy, jangan nak bercinta sangat ! ;D
Hope korang okay menghadapi minggu orentasi yang superbly bosan tuu.

5 comments:

Azwan@Mr Money said...

kos ape weh?

Tyratyra said...

Azwan ; Hotel Management. Kalau tak satu group, aku taktauu dah nak cakap ape. HAHA.

miss senyum said...

wahhh kasih hingga ke belajar, diebaa blaja leklok

norhazwanimusa said...

adek aku pun bawu daftar situ. kolej die cantik nak mampus

Tyratyra said...

Tyqa ; haha tu la pasal, panjanggg jodoh :)

Wani ; tahuuuu takpe. baru la katekan. jeles okayy.