Followers

Guru

Hai semua :)
Rasanya semua orang tahu apa yang istimewa nya hari ni kan.
Kali terakhir aku betul-betul menyambut Hari Guru adalah pada 4 tahun lepas.
Wahh bunyi nya macam dah tua betul aku kan ? Yelahh aku mengaku.

Bila dah semakin membesar ni *ahahaha*, aku semakin sedar betapa mulianya seorang guru.
Tanpa guru, tak mungkin aku akan merasa tekanan yang maha hebat di zaman ijazah. =.="
Tanpa guru juga, tak mungkin aku akan menghargai setiap ilmu yang aku peroleh setiap harii. :)

Sejak minggu peperiksaan lepas.
Naluri aku untuk menjadi seorang pendidik selepas tamat ijazah semakin kuat.
Apa lah agaknya rupa aku bila aku bergelar cikgu nanti kan ?
Confirm, akulah cikgu tercomel pada abad itu. ;D


The Kindergarten Teacher by Darkview

Selamat Hari Guru buat semua guru di dunia !

3 comments:

dylli said...

wah nak jadi cikgu?
niceeeee..
goodluck! :)

miss senyum said...

mai ramai-ramai jadi cikgu nahh

Tyratyra said...

Dylli ; Hehehe masih dalam perancangan :)
Tyqa ; Hahaha baik cikguu !