Followers

Malam Pra Graduan FKA

Okayy bawa bertenang hahaha.
Walaupun aku pergi ke Malam Pra Graduan tak bermakna aku ni salah seorang pelajar yang akan grad semester ni.
Aku pergi pun atas jemputan bawah persatuan fakulti, untungg jadi JKK hehehe.

Tema majlis ni ialah Masquerade & Glam.
Sempat pulee lah aku nak cari mask kann.
Lepas je habis exam, terus sibuk pindah barang ke rumah sewa.
Yang sempat aku usahakan hanya lah dress pinjamm =.="


Menu For Us by Tyratyra


Tablemates by Tyratyra


Gorgeous Zorro by Tyratyra


Borrowed Dress by Nurul Jannah


Tyra Sajaa by Faradiba Farhana

Err abaikan gambar yang last tuu, hehehe.

6 comments:

Aisya J said...

awww you're so pretty! :)

puan nina said...

cantik!

tolong vote Danial boleh..?
klik like je kat link ni danial

thanks =)

padle said...

kate masquerade..mane topeng ko?

Tyratyra said...

Puan Nina ; hee tengs kak, dah vote dah ;)

Padle ; tak sempat carik laa hehehe.

nur dhiya' aida said...

shantekk :)

Tyratyra said...

Dhiya ; Tengss dear !