Followers

Remaja

Pada suatu hari semasa study week bulan lepas,
Aku bertungkus lumus mencari pen warna warni untuk buat nota.
Seingat aku, aku masih simpan pen-pen tu dalam sebuah kotak.
Tapi benda lain pulaa yang aku jumpa.
Nak tahu apa dia ? Tengok kat bawah ni :)



HAHAHAHA.
Okay ini lah kad matrik yang aku ada masa sekolah dulu.
Satu untuk asrama, satu untuk sekolah.
Buruk kan ? Terima kasih !



Himpunan lirik-lirik lagu yang aku cipta sendiri dan tak sempat nak bagi komposer untuk dijadikan lagu.
Okay itu tipu hahahaha.
Sekali tengok macam nota kan ? Derr tu bukan aku lah namanya.
Aku lah manusia paling malas nak buat nota masa sekolah dulu.
Semua ni adalah lirik lagu yang aku suka, aku tulis balik lawa-lawa then letak bawah plastik meja.
Agak-agak bosan cikgu mengajar kat depan, aku karaoke lah. ;D



Ahha yang ini benda paling takley blah hahaha.
Aku memang ada ramai peminat lelaki yang aku minat.
Bila aku ada minat sesape, terus aku suruh kawan aku buat orang-orang macam tu.
Biasalah, remaja perlu berangan-angan. ;D



Haa ini lah benda yang paling sweet yang aku jumpa semasa proses pencarian pen tu.
Hahaha childish betul, tapi biar lah, boyfriend aku kann :)
Err, dah jadi ex lah sekarang hehehe.

Nampak sangat masa ni baru nak kenal apa itu hidup.

4 comments:

EZAN IDMA said...

Qreatif :)

ARJUNA.Inc said...

haha..skarang da dwasa je kn..haa..kna mtag da tau..hahha

miss senyum said...

haha yea nampak sgt baru nk kenal erti hidup, rindu zaman skola :(

Tyratyra said...

Ezan ; Hahaha terima kasih :)
Arjuna ; Heee matang sangat pun takleh kann ;)
Tyqa ; Yeee rindu sangatt :(