Followers

Asyraf - Azlina

Hai semua !
Seronok bercuti 3 hari di Kemaman bersama classmates tersayang.
Demi rakan kami, Asyraf atau lebih dikenali sebagai Abe, kami sanggup bermusafir semata-mata untuk menghadiri perkahwinannya bersama isteri tercintanya, Azlina.
Tahniah Abe ! Kami sentiasa mendoakan hubungan korang kekal hingga akhir hayat :)



Newly Wed by Ahmad Aye


Red Bride by Ahmad Aye


Blissful by Tyratyra


Azlina by Tyratyra


Sweet Enough by Azwan Salleh


Gurau Senda by Azwan Salleh


Asyraf by Tyratyra


Happy For You by Azwan Salleh

14 comments:

LUTFI SYAFIQ said...

hebat! heheeh

~ ika ~ said...

cunnye bini abe..=)

miss senyum said...

cantiknya pengantin perempuan tu ;)

Tyratyra said...

Lutfi Syafiq ; Tak sehebat awak :)
Ika ; Haha cun gileeee :D
Miss Senyum ; Pengantin takde yang tak cantik. :)

Anonymous said...

tyra; cntik2 nye pic2 kowg tgkap :)
rugi nye xpat g....
from; syida yg cute lg ayu...harap maklum...heheh ;p

Ema Razali said...

cantiknyaaaa :)

Tyratyra said...

Syida ; tu laaaa. rugi sangatt tauu hehe.
Ema Razali ; hehe pengantin memang cantik :)

amad suki aye said...

okay.ini aku LIKE SGT2.ade nme aku.haha

ieka said...

da kawen da abe..
tyra,cantik pic2 tuw....lawa sgttt!

Tyratyra said...

Aye ; nak buang ah nama kau camni. HAHA.
Ieka ; tu laa, hehe time kasihh !

Azwan@Mr Money said...

oit, d 3rd & 4th last pic was taken by me ok...... huh....

Tyratyra said...

Azwan ; oh yeke ? aku tak ingat la. sebab ayad yg asyik pegang camera aku kan hee. k k.

dieyla said...

sporting nya diorang !amik tepi pantai lagi..hee

wanabee said...

cantik! :)