Followers

Donuts

Off day, aku dah buntu taktau nak buat apa.
Malam semalam sempat melayan movie free ; Thor.
Movie dah berkurun lama baru dapat tengok HAHA. =.="

Tadii, merayap cari makan di Giant Kota Damansara.
Terjumpa kedai J.CO Donuts&Coffee di sana.
Aku ingatkan kedai donut ni ada kat Pavilion jee.
Ingat lagi masa first time aku menjamu tekak aku dengan Mona Pisa.
Terus aku jatuh cinta dengan J.CO :)


Sweetsweet As, You by Arnie41gothrockgirl

Dunkin Donuts ; bagi aku donutnya terlalu keras plus flavour yang tak best.
Big Apple ; ada banyak pilihan tetapi rasanya terlalu manis dan kurang empuk.
J.CO ; donutnya sangat lembut ! I likee ! Tapi tak semua flavournya sedap.

Setahu aku ada 3 kedai donut ni je kat Malaysia.
Ada sesiapa nak tambah ? :)

# Yang pasti, kuih keria jugak yang paling sedap !

1 comment:

Dila Bahaudin said...

de lg 1! NASH DONUTS & BAKERY.. boleh jumpe cafe donat ni kat Taiping..