Followers

Result Untuk Abah

Apa yang akan anda hadiahkan kepada ayah anda
sempena Hari Bapa Ahad lepas ?
Mesti pening nak pilih hadiah kan ?
Kalau aku senang je, belanja makan. :)
Kebetulan harijadi abah aku dekat dekat dengan Hari Bapa.
So hari Selasa lepas, terus membuncitkan perut di Chicken Rice Shop.
Tiada apa yang lebih menggembirakan selain kenyang bersama-sama keluarga tersayang. :)

Tapi, ada satu lagi hadiah yang aku berikan sempena Hari Bapa.
Nak tahu apa dia ?
Result final exam aku :)
Dan alhamdulillah ianya mampu membuatkan abahku tersenyum senang :))


Two Important Men by Khairul Na'im

Rindunyeee kat Adibah Adhwa, tak lengkap rasanya rumah ni bila kau takde. :(


No comments: