Followers

Sunshine Smile Contest

Di tag oleh Cik Naim untuk joinn contest ni :)
Okay contest yang menawarkan hadiah yang sangat menarik !
Walaupun aku dah ada DSLR, teringin juga nak merasa Polaroid kann.
Tamak ? Dah nama pun manusia hahaha.

Contest ini dianjurkan oleh Encik Ashraf Jalil dan Encik Shafiq.
Aku nak pertaruhkan gambar nii ;



Okay gambar ini disnap oleh Encik Azwan Salleh rasanya ketika Majlis Anugerah Dekan semester 2 dulu.
Flawless gila kan ? Itulah gunanya Photoshop.
Aku rasa Azwan memang tarik habis clarity untuk gambar ni =.="

Dann, begitulah senyuman aku bila pengacara majlis mengumumkan para hadirin untuk makan.
HAHAHA sumpah aku lapar gila masa tuuu.
Amacam penganjur, bersinar-sinar senyuman saya kan ? :D

Nak tagg ; Encik Azwan Salleh, Cik Azee Salim dan Cik Eyrazahira :)

2 comments:

Ashraf Jalil said...

thanks join :D gudluck!

Azwan@Mr Money said...

Baru sekarang aku dapat buka link nie. Nanti aku buat...... Hehehe