Followers

Blog Pilihan Mingguan Askrie Hishamuddin

Hari ini off day and guess what apa yang akan aku buat hari ni ?
Hahaha, menghadap laptop dan ber-blogwalking sepanjang hari !
I likeeee ! #padahal takde duit nak keluar :(

Okay ini first time aku join segmen dari blooger lain.
Dan first time juga mengenali belog Encik Askrie Hishamuddin :)
Dan dan mungkin juga first time dia mengenali belog aku lepas menjenguk entry ni :)
Kalau korang rasa nak join segmen dia, join la, tak rugi ape punn.


Tarikh tutup ; 31 Julai 2011

Sebenarnya banyak contest, GA dan segmen yang aku nak join.
Ramai juga yang dah menjemput dan menge-tag aku.
InsyaAllah kalau ada kesempatan aku join ya :)




# Entry feveret hari ini ; Karipap Aiskrim Nak Lagi !
# Nak tiket wayang FREE ? Klik Sini !
# Nak shopping baju murah-murah ? Di Sini !


2 comments:

merahitujambu said...

rajinyanyaa dia....

Askrie Hishamuddin said...

thanks sebab sudi join!