Followers

Cinta Pertama

Ahaha kelakarlah.
Aku baru terjumpa profile Facebook first love aku dulu ;D
Pastu terus nak kecoh kat sini bagi satu dunia tahu =.="

Aku rasa first love aku dulu adalah satu perasaan yang paling suci.
Kali pertama mengenal apa itu erti 'suka' kepada seorang lelaki.
Semuanya bermula ketika aku masih darjah 6 di SK Sri Langat, Banting.
Seingat aku lah, lelaki itu adalah lelaki terkacak antara bebudak darjah 6 yang lain.
Dah la hensem, putih, tinggi pulak tu !
Fine, memang aku suka dia sebab luaran je HAHA.
Ah dah tak suci da perasaan tu sebab tak ikhlas. =.=""

Tapi tak kesah la kan, masa tu baru nak pandai iron baju sendiri.
Reti lah pulak aku nak nilai kesucian hati berbanding rupa seseorang kann.
Dan aku masih ingat lagi, ketika itu bukan aku sorang je yang suka lelaki tu.
Malah kawan-kawan terdekat aku pun suka kat dia.
Kitorang pun usya budak tu ramai-ramai HAHA naif betul.

Lepas tuu, disebabkan lelaki ini lah aku tak ingat pernah ke aku ponteng sekolah dulu.
Demam demam pun rajin pergi sekolah sebab nak tengok dia.
Hahaha comel kan ?


First Love by Lpdragonfly

Rindu pula nak merasa perasaan sebegitu.
Sekarang ? Hehe entah la.
Kadang-kadang, aku rasa cinta boleh memudaratkan aku.
Seperti sekarang.
:)

7 comments:

trigyy said...

pergh. b'cinta dgn cara betul takkan memudaratkan. p'caya la.

Halimatun Sa'adiah said...

sweet..ingt lg kn wlpon da lme...

yad'z said...

my first love.. =)

patutnye tunang end of this year..
but Allah lebih sayangkan dia..
we've be friend since sy form 3..
now sy upper six.. and still can't forget him.. =)

Qisse said...

so sweet... mse skola ren dlu sy pon pnh jtuh ati kt org jgk tp tu xkira first luv kot..hehe. tu cinta monyet je..hehe :)

yaya_flanella said...

cinta dengan mata saja pun tak boleh kan? :)

Tyratyra said...

Triggy ; InsyaAllah :)

Halimatun ; Takkan pernah lupa, haha.

Yadz ; yeke ? tak mengapa, pasti Allah dah agenda kan sesuatu yang lebih indah untuk awak. :)

Qisse ; hehe seronok untuk dikenang kan ?

Yaya ; that's totally right !

SiS NaD said...

Salam Tyra...

Hehe!~ Samalah kita... Jumpa balik 1st love kat FB...