Followers

Hai Ramadhan

Hai semua :)
Hari ini sedikit seronok sebab dapat gaji yang kedua untuk bulan ini.
Belum lagi terfikir nak shopping raya okay, puasa pun belum. =.="
Dah dapat gaji, apa lagi, manjakan perut la HAHA.
Membuncitkan perut sebentar bersama dua orang budak ni.



Azmeer dan Fakhrul.
Budak dua orang ni lah yang selalu menceriakan hari aku di GSC.
Datang lah customer sebengis mana pun, aku akan tetap tersenyum bila diusik oleh mereka. :)
Nampak tak Tutti Frutti tuuu ? Aku punya okay.
Puas perut dapat makan aiskrim mahal sebelum mula berpuasa esok.

Update ringkas je harini, kepenatan betul sekarang.
Tadi terawih pun dah nak terlentang atas sejadah, mengantuk punya pasal.
Semoga hari-hari di GSC pada bulan Ramadhan ini dipermudahkan.
Dan semoga aku mampu serve customer dengan senyuman walaupun lapar dan dahaga.
Demi mencari rezeki yang halal, InsyaAllah. :)

Baru terfikir nak joli katak dengan duit gaji ni.
Tiba-tiba kena bayar sewa rumah kat Shah Alam dan bil broadband. =.="

Selamat berpuasa semua ! Semoga amalam kita di bulan Ramadhan ini diberkati Allah swt. :)


3 comments:

Ema Razali said...

happy ramadhan :)

padle said...

balik banting nnt blnje aku bukak pose weh!

Fara said...

sedapnya KFC..nasib la pose..