Followers

IWISB !

Serius boring gila malam ni, zzzz. =.="
Dah sakit pinggang ber-blogwalking, pergi ruang tamu pula.
Semangat ni nak tengok Singapura lawan Harimau Malaya malam ni.
Buka tv, capai remote Astro dan tekan 'on', dan terus tercangak depan tv.
Skrin tv masih hitam dan tiada bunyi yang dihasilkan.

Fine, lupa pulak Astro rumah ni dah kena potong semalam, zzzz. =.="

Terus patah balik ke bilik, dan hadap laptop semula.
Teringat pula nak survey satu benda ni kat Mudah.my.
Aku tak ingat sejak bila aku mengidam nak beli benda ni.
Agaknya hari-hari tengok ramai customer usung benda ni kesana kemari.
So terus mengidam macam sebelum aku miliki Nikon D3100 dulu.
Arghhh
I want it sooo badlyyy ! #IWISB !


iPhone 4 by Encik Google

Tapi bila fikir-fikir balik, mau kebulur aku bila tiba hujung sem nanti.
Dah la lebih kurang harga DSLR benda ni, habis separuh JPA aku.
Plus, aku rasa iPhone ni terlalu besar untuk aku.
Tangan aku dah la cinonet je. =.="
Apa pendapat korang ?



# Entry feveret hari ini ; iPhone Boleh Bukak Penutup Botol
# Nak tiket wayang FREE ? Klik Sini !
# Nak shopping baju murah-murah ? Di Sini !


6 comments:

cikmima said...

wahaaaa bestnye ade dslr sebiji tu pun dah rse happy gile kot sebab boleh make money..huhu

Anonymous said...

tyra tgk kt pge ni https://www.facebook.com/zyuemobile
mmg leh bg ko best prce tuk ifon..huhu-syieda

Inchek Hafiz said...

da bli 1 hal.. byar bil bulan2 1 hal..
fungsi paling popular : update fb.. hehe..
ni pndapat saya.. dulu saya pun tringin nak ada 1.. tp bila pkir2, btol ke nak ni? haha.. XD

amad suki aye said...

cik tyra.potong la sparuh prbelanjaan iphone 4 tu dgn bb or htc,pcye la ckp aku,sme je 3 ni.sume ade flaws.bold 3 je ko da blei cut down rm1000.plus,iphone 5 nk kua da :)

Ema Razali said...

ala bg kite je iphone tu hehe

Mardhiah Abd said...

tira kita changed url blog tau. http://mrdhiahabdullah.blogspot.com/