Followers

Lucky 5

Hai semua :)
Hampir seminggu tak update blog dan blogwalking.
Balik saja dari Terengganu, terus busy mencari duit.
Kerja, tengok wayang, dan jalani hidup seperti hari-hari biasa.

Nak tahu ? Aku dah mula bergelar blogger sejak 2009 lagi.
Dan followers aku baru saja mencecah angka triple 5.
Terima kasih kepada Cik Eka Zulaikha kerana sudi menjadi followers yang ke-555 :)
Hahaha mesti korang fikir macam, "derr bataknya dia ni. " =.="
Ya, aku tak sehebat blogger lain yang followers nya ber-K-K.

Aku tak pernah pun terfikir akan ada orang yang akan baca blog aku yang tak best ni.
Followers meningkat pun sebab aku pernah anjurkan contest dulu.
Update pun jarang, bila update merapu-rapu hehe.
Tapi aku mengaku, hidup aku susah dan sunyi bila tidak ber-blogging.
Rasa macam ada satu lubang dalam hati yang minta diisi dengan hanya kasih sayang dari blog.
See ? Merapu.

Penge-like page Lifeoftyra pun dah mencecah angka 700 oleh Cik Ema Razali.
Alhamdulillah :)


Blogger yang syok sendiri dan perasan cantik, itulah Tyratyra ;)


I do love my followers and I do read their blog. ♥

No comments: