Followers

Presents Arrived !


Hari ini hari yang sangat panas membahang di Damansara.
Tepat pukul 10 aku keluar rumah mencari rezeki #chewaaaah.
Sampai GSC je menggelupur buka kaunter sebab dah lambat. =.="
Tiba-tiba ada call masuk, unknown number, hati berbelah bahagi nak angkat ke tak.
Sebab aku ni sejenis manusia yang tak berapa suka angkat call, lagi-lagi nombor tak dikenali.
Disebabkan aku ada mood nak bercakap, aku pun angkat call ituu.

And guess what, lepas je dapat call tu pagi tadi, aku bersemangat nak balik.
Kenapa ?
Ingat lagi yang aku cerita aku ada menang satu contest tu ?
Aku dah dapat dah hadiahnyaa !!
Thanks thanks thanks Cik Keyshaa ! :)


Surprise by Tyratyra

Apa isi dalamnya ? Sibuk jee nak tahuu hehehehe.
2 helai blouse dan 2 helai shawl.
Nanti bila-bila aku pakai, aku tunjuk kat korang.
Bukan kat korang je, kat SATU DUNIA, hohohoho.

Dah tengok Harry Porter ; The Deadly Hallows Part 2 ?
Terbaik, seriously. #hanya untuk mereka yang tak pernah miss Harry Porter lah.



# Nak tiket wayang murah ? Klik Sini !
# Nak baju murah-murah ?
Klik Sini !




1 comment:

keysha said...

Hope tyra ske ngn present keysha tu.Congrats again..ENJOYYY (^0^)