Followers

Aidilfitri Datang Lagi !



Pheww sudah 4 hari berturut-turut aku keluar menghabiskan duit.
Sedar tak sedar dah 4 pasang baju raya aku.
Plus kasut, aksesori dan pashmina, korang bayangkan berapa banyak duit aku habis.
Aku rasa aku kena amik kursus berjimat-cermat lah. =="

Dah ! Stop mengeluh, padan muka siapa suruh nafsu shopping tu extreme sangat.
Di kesempatan ini, aku nak wish Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kenalan.
Maaf ya kalau ada terkasar bahasa di blog ni ataupun face-to-face dengan sesiapa.
Biasalah manusia, tak lari dari buat salah kan, sebab tu kita kena tegur-menegur :)

Hati-hati di jalan raya bila balik kampung tu !
Aku ni taktau bila nak balik kampung, ayah aku tak dapat cuti. =="
So korang jangan nak eksaited sangat, aku jeles niiii.


6 comments:

syada said...

selamat hari raya :)

Hani Mansor said...

Nice babe !

follow me
http://hanimansor01.blogspot.com/

CIK JATT said...

banyaknya nyopping. raya sakan nih:)

anyway, Selamat Hari Raya. sis follow...

JIJI YU said...

selamat hari raya

miss senyum said...

selamt hari raya sayang! mintak maaf zahir batin kalau ada salah silap

Hani Mansor said...

Nice2 !

jom laa jln sini n follow me !
http://hanimansor01.blogspot.com/
Love to blogwalk at your blog