Followers

Baju Raya

Hai semua, Jumaat yang agak 'mendung' hari ini.
Aku tak bersemangat langsung, letihh je rasa.
Kerja punya lah penat, sampai shortage yang memakan gaji aku sehari.
ARGHH. Marah tapi tak tahu nak lepaskan macam mana. =.="

Dah 5 hari puasa, dan semakin lama aku asyik memikirkan pasal baju raya aku tahun ni.
Seriously malas gilaaa aku nak berjalan mencari baju kurung.
Biasanya aku shopping baju kurung ni dekat Kompleks PKNS Shah Alam.
Aku lebih suka beli baju siap berbanding hantar ke tailor.
Sebab bila hantar tailor ni, baju tu terbesar la terlabuh la terketat la macam macam ter lah.
Beli baju siap ni senang sikit, standard size, memang betul betul saiz badan aku :)

Dan baru baru ni, aku terjumpa sebuah blogshop dari blog Cik Hisyafika.
Aku sangat menyesal sebab jenguk blogshop ni.
Baju kurung dia semua CANTIK dan MAHAL dan hampir semuanya dah SOLD OUT !!
Ini pasti akan menyukarkan aku untuk beli baju raya nanti.
Sebab aku ni jenis yang bila dah nampak yang cantik, aku nak yang LEBIH CANTIK.
ARGHH rasa bertambah marah lah pulak. =.="


Sumber : Buttons Traditional

# Jum la geram sama-sama ngan aku. GRRR.
# Oh ya, aku dah beli da beg DSLR yang aku idamkan tuu. Tak sabar nak tunggu beg tu sampai rumah. Nanti aku tunjuk kat korang eh eh. :D

3 comments:

EYFAalias said...

amboi. memilih ya.

Ema Razali said...

cantiknya baju kurung tuuu!

Azwan@Mr Money said...

mesti naju ko saiz budak2 kan. hahahaha