Followers

Beg DSLR #1

Hai semua, Rabu yang menyeronokkan.
Offday hari ni so aku habiskan masa dengan mencuci mata di butik-butik online.
Maklum lah bulan puasa ni, malas nak merayap di shopping mall.

Tengah seronok seronok window shopping sambil ber-Facebook.
Aku terjumpa satu link yang di share oleh sayangku, Nisha Omar.
Wah first time ni aku jumpa barang macam ni dan membuatkan aku excited nak beli !

Aku ada sebuah DSLR yang dibeli menggunakan duit sendiri.
Tapi tahu-tahu je lah saiznya kan, besarr sangat, tak muat beg.
Aku selalu malas nak bawa DSLR kemana-mana, walaupun sebenarnya aku mahu.
Aku rasa benda ni mampu selesaikan masalah aku, tapi aku perlukan pertolongan korang semua.

Tolong aku pilihkan mana satu yang cantikkk, pleaseeee.


RM140

RM150
Sumber : Lomo-Crewz


Dan kalau korang ada tahu mana-mana online shop yang jual beg DSLR camni, pleasee share yaaa ! Thanks !

8 comments:

ANN ismail said...

yang coklat tu lg cun...

Anis Athia said...

cantik beg dslr tu =)
tp anis xde dslr lagi..sobs2

Fairus Ibrahim said...

yg outih cun tyra ! ;))

Hisya F said...

sila pilih yang putih . haha design mcm prada :D

shafiqabdshukor said...

yg putih tu...
org pakai beg sandang jer...

miss senyum said...

putih la sygg

Miss Eunice said...

the brown one babe..it looks classic..haha..
white pon cun jugak tapi it's white..so easy get dirty leh..haha..

but still, the choice is yours darl..;)

Ema Razali said...

yg coklat :)