Followers

Buka Puasa Di One World Hotel

Hai semuaa :)
Ni nak ceritaaa niii hehehe.
Semalam kan, abah aku diundang untuk berbuka puasa di One World Hotel di Bandar Utama.
Bukan lah abah aku sorang, ada ramaii lagi kakitangan kerajaan yang diundang.
Tuan punya hotel ni memang rajin jemput kakitangan kerajaan sekitar sini untuk berbuka puasa di hotelnya setiap tahun.
Pemurah betul kan ? :)

Dan tahu tahu sajalah kalau makan buffet ni.
MACAM-MACAM ADA woii.
Sebut je apa menu yang korang nak, ade punya lah !
Dari pelbagai jenis nasi, goreng-goreng, lauk-pauk, kuih-muih, desert semuaaa ada.
Rambang mata aku nak memilih makanan apa yang sesuai untuk aku sumbat dalam perut aku yang comel nii HOHO.


Ahha yang ni menu aku.
Nasi beriyani + kari sotong + kueytiaw goreng + samosa + murtabak + SAMBAL KETAM !!


Ini desert comel-comel yang diletak dalam sudu.
Comel sangat, tak sampai hati aku nak makan. =.="


Kek-kek yang dah selamat dihadam dalam perut. ;D


Aiskrim. ARGHH feverett !


Thanks to One World Hotel :)
Tahun depan saya datang lagi weehuuuuuu !

Bai nak makan GCB pulak hahahahaha.


9 comments:

aenmatderis said...

memang telan air liur dua tiga kali tgok kek tu.
beshnye~~~

al_hakim said...

hukhuk..nasib baik tengok entry ni waktu malam..kalau tengah pose tu tak tau la pe jadik..ngee

NinaAz said...

pergh...dessert..terbaik ah!!!! nyum3

Ema Razali said...

geramnyaaa tengok kek2 tu! haha

Maicher said...

ya allah..
sedapnyaaa.
all the pics look tastayyyy!
err,, how can pic looks tasty. orite, i mean the foods!

nak eskrem sudu tuhhh!
cake tu pun.
:p

bui-bui.

a R a i said...

:) Saya dh pergi mkn kt cni utk berbuka puasa ke 5 haritu. Mmg sgt2 best.. Kteorg smp tggu pkl 10pm, smp habes buffet. heheeh..

I totally love the un-sweetened macaroons! Superb. selalu jmp macaroons manis yg teramat sgt. tp kt cni sedap, x manis/

RM108 per person. free gift die homemade sweets.

satisfying!

nasyitahahmadzaini said...

wah2 sedap nye....kite plak buke kat hotel next week...company support..wink2 ;)

hafizudin said...

oh tolonglah delete entri ni bila tiba waktu siang~~

Tyratyra said...

Aen ; Hehehe beshhhh.
AlHakim ; Terbuka puasa la kot ? Haha.
Nina ; Sangatt !
Maicher ; Amek je semuaa hahaha.
Arai ; Ahha tahuu takpe. Semua makanan ada. Yang tak terfikir pun boleh ada.
Nasyitah ; Untung laaaa ;)
Hafizudin ; Oh maaf la tak bolehh hehehe.