Followers

Terjumpa Hana Tajima !


Ha gempak kan title ?
Aku tak tipu korang lahh, serious aku terjumpa Hana Tajima tadi.
Err atau pun perkataan yang lebih tepat, terjumpa orang sebijik macam Hana Tajima.

Ceritanya macam ni, pukul 3 petang tadi, aku pergi break.
Aku pun jalan-jalan kat satu butik baju dalam mall tempat aku kerja tuu.
Lawa lah pulak kan baju kat situ, nasib baik dalam poket ada tisu je.
Kalau ada wang ringgit, hangus dah kat kedai tuu.
Then aku pun keluar lah dari butik itu dengan muka takde duit.

Tiba-tiba ternampak seorang lelaki (muka memang foreigner)
berjalan keluar dari sebuah kedai.
Then ada seorang gadis mengikutnya dari belakang.
Aku pandang sekilas je and jalaan je melepasi dorang.
Then aku pun terkedu, pandang balik belakang.

Gadis tu tinggi, berkulit putih, bershawl satin kaler gold and pakai sebijik style Hana Tajima, berbaju putih, berjeans kelabu, dan pakai high heels oren kecoklatan.
Ha amik kau memang aku ingat sebijik sebijik apa yang dia pakai.
Aku tengoook kan aje sampai dia alih pandangan kesebelah.
Kiranya aku nampak muka dia sipi je la, bukan depan-depan.

Aku balik GSC, masuk shif balik, dan terdiam lama gak kat kaunter.
Then aku ajak rakan sekerja aku, Fida try carik gadis tadi balik.
Tapi malangnya, tak jumpa.

Bila aku fikir-fikir balik, takkan la tu Hana Tajima ?
Dia ada kat Malaysia kee ??
Kalau lah betul tu Hana Tajima, memang aku melompat macam ni lah kann ;


Freedom by MissUnfortunate

Oh ya, hari ni lastday aku berkerja di GSC.
Wah kejap je 3 bulan berlalu. :)


3 comments:

Cik Siti Aziz said...

x baek tipu tau! dosa..hihi
x ar,cik paham la..

cikgu fiQ said...

hana tajima kat sini~
http://simpleasfiq.blogspot.com/2011/08/tutorial-shawl.html

Tyratyra said...

Cik ; Haha serious orang tu sebijikkk cam Hana Tajima, phew.

Fiq ; Ape daaa hehe.