Followers

3 Gambar

Dah lama sangat rasanya tak pegang camera dan usaha dapatkan shot terbaik dari skill yang masih hijau.
Aku rasa aku takde la berbakat sangat dalam fotografi ni.
Hanya ada minat yang sangat mendalam, tu je.
Dan inilah gambar terakhir pernah aku snap yang sangat memuaskan hati aku. :)


Orange Roses by Tyratyra

Nak cerita pasal gambar yang menggelikan hati ni, seronok kan ?
Yelah, bila tengok je gambar tu, mesti tersenyum senang.
Aku rasalah, aku ni bukan senang nak ketawa bila tengok sesuatu yang kelakar.
Masa tengok Raya Tak Jadi pun, aku just boleh tersengih je, bukan ketawa.
Tapi aku boleh ketawa sampai nak berguling-guling bila orang yang aku sayang buat lawak.
Bukan nak menjaga hati, tapi rasa gembira tu datang terus dari hati.
Ketawa dengan ikhlas, sangat membahagiakan betul tak ? :)
Okay aku nak gelak sekarang lepas tengok gambar kat bawah ni HAHA.


Sweet Pose by Amirul Adli

Aku rasa aku dah jumpa tuan punya tulang rusuk kiri yang ada pada aku.
"Sayang habis degree umur berapa ?"
"Emm, 23"

"24 kita kahwin eh"
Aku tak anggap kata-katanya sebagai janji yang harus ditepati.

Tapi please doakan kami dapat bersama selamanya.
Kerana bagi aku tiada lelaki lain yang boleh menyanyangi aku seperti dia.


Ehemm by Danial Mustafa

Siapa Ehem niii ?
Takde nama ke ?
HAHAHA.


# Maaf eh, mood tengah bahagia *alhamdulillah* so tertaip entry jiwang :)

3 comments:

Nur PeNyaYaNG said...

lokpi shy2 cat..=P

NM02 said...

singgah follow sini

jom, kalu sudi follow ai pulak

^_^

Etong said...

nice dear. and your boyfriend dialog, so sweet :)