Followers

Berbaur-baur

Hai semua :)
Ahad yang memberi perasaan berbaur kepada aku.
Gembira sebab dapat berjumpa semula rakan sekelas tersayang.
Seronok sebab kenyang di openhouse dekan fakulti kami, Dr Azmi Ibrahim.
Semangat sebab dapat bergambar banyak-banyak HOHOHO.





Yang kat atas tu semua yang happy-happy, yang sebaliknya pulak, haih.
Malas sebab esok da kena mula bangun awal pergi kelas.
Serabut sebab poket semakin hari semakin kering.
Gelabah sebab kerja yang dipertanggungjawabkan dah ditinggalkan selama 4 bulan.

Oleh itu, meh tengok muka aku yang comel ni.
Senyum tu senyum jugak, dalam hati Allah je yang tahuuu. =="



Nak duduk depan almari pilih baju apa nak pakai pergi kelas esok.
Bai semua. =="