Followers

GIVEAWAY...saya suka DOMO lah !



Yeeehaaa tengok tuuu ! DOMO ! :DD

Thanks kat Azwan Salleh sebab promote kat aku giveaway Eqbalzack nii.
Tahu-tahu je aku gila ngan Domo kan hehehe.

Ada apa dengan DOMO-KUN ?

# Domo lah raksaksa paling comel yang pernah aku jumpa.
# Aku teringin nak tengok tv, ternganga besar macam mulut Domo HAHAHA.
# Domo kuat makan, macam aku jugak lah, aku nga makan sambil taip entry ni hehe.
# Aku ada sebijik beg Domo, aku suka bawak dia jalan-jalan melihat dunia, dan aku sedih bila dia tinggal kat bilik sorang-sorang, pelik kan ?
# Aku berangan-angan nak tutup kan mulut Domo, kesian mulut dia lenguh kan, ish ishh.
# Aku rasa aku lah gadis 21 tahun yang paling comel bila Domo ada di sisi aku :D
# Tengok header kat atas ! Ade Domo kan ? Mau nye tak gila aku ngan Domo ni.
# Badan dia kaler cokelat, buatkan aku lapar sebab teringat coklet tiramisu Beryl's kegemaran aku :



Okay dah la tu, kalau cerita pasal Domo ni sampai aku nak kahwin pun tak habis HAHA.
Bye :)

No comments: