Followers

Saya Budak Kuat Makan


Selama ni aku tak pernah pening kepala fikir pasal berat badan.
Aku tak pernah diet semata-mata nak kurus.
Bukan nak berlagak yang aku ni memang kurus ke apa.
Tapi memang dah macam tu, badan aku susah sangat-sangat nak naik.
Berat badan lak maintain dari Form 3 dulu sampai sekarang.

Aku rasa sejak cuti semester Mei lepas, aku dah ada penyakit baru lah.
Aku dah jadi makin kuat makan.
Aku memang kuat makan dari dulu tapi sekarang makin menjadi-jadi lakk.
Sikit-sikit lapar, kejap-kejap lapar, baru lepas makan pun lapar.
Perut aku ada 2 ke apee ??
Kenapa orang lain makan sikit aku asyikk nak makan banyak ??

Muka bahagia bila kenyang, makan sampai bibir kering HAHA :)

Bila aku cerita kat mak aku, satu je jawapan dia ;
"Lain kali bila makan baca bismillah"
Mak, akak tak pernah lupa lahh =.="

Bila cerita kat kawan-kawan, mesti diorang cakap macam ni ;
"Eee geram je ngan kau ni, makan banyak tapi kurus camtu jugakk"
Bukan korang je, aku pun hangin jugak hoi ! =.="

Bila cerita kat ehem, inilah jawapan dia ;
"Hehe bagus lah I sukaaaa, jum, you nak makan apa ? :)"
Sweetnye, tumbuk kangg baru tahuuuu =.="

Kesimpulan dari entry ni, aku dah nak nangis sebab aku LAPAR yayyy !


4 comments:

qlah said...

samelah T_T

Arol Mubin said...

Yeah, kita senasib! Makan tak ingat dunia tapi badan kurusss. Kalau perempuan okay lah kot kurus. Tapi lelaki, selalu kena ejek sebab kurus sangat. Haha. :D

Entri terbaru - Jom join Contest Raya Terbaikku! Tarikh Tutup : 17/9/2011 :)

Tyratyra said...

Qlah ; ape la nasib kita wuwu.

Arol ; tau takpee, ape kene la ngan badan kite ek ? haishh.

Fairus Ibrahim said...

same lah oi ! ! ! haha .
org ckp kat aku pLak "kau beLa bende lain ke?"
haha shit btoL muLut . muahaha ~