Followers

Ceritera #1

Aku hanya mahu bercerita kali ni.
Suatu cerita yang aku taknak lupakan.
Kalau taknak baca pun takpe :)

Jumaat lepas, terus pergi ke DATC lepas habis kelas, ehem sayee ade program kat situ.
First time dapat lihat dia berbaju melayu, bahagia je rase hihi.
Habiskan hampir 2 jam jugaklah dalam DATC dengar forum pasal Islamic Finance.
Sebenarnya memang tak dapat apa point forum tu sebab fully in English. =="

Sesuatu terjadi, dan menyebabkan aku tarik muka dengan ehem sepanjang forum tu.
Aku kalau dah jeles dan marah, ehem cakap la pe pun aku akan tetap buat muka stone.
Dah habis forum, aku duduk kat tangga depan DATC tu.
Mata sakit, silau sebab duduk dalam dewan lama sangat.
Ehem berdiri depan aku, halang cahaya dari terus memedihkan mata aku.

Kaler pink : Ehem
Kaler ungu : Tyra

"Kenapa sayang ?"
Tanya ehem bila tengok aku menutup muka.
"Silau, sakit mata."
"Silau tengok I ke ?"
Kebetulan lak ehem pakai baju melayu kaler merah,
so dia ingat kaler baju dia yang sakitkan mata aku hahaha lawak gile.
"Bukan laaaa hahaha !"
Aku dah tergelak besar time tu, ehem pulak tersenyum manis memandang aku,
terus hilang rasa marah dalam hati.

"You buat macam tu lagi depan I siap laaa. Selamba je kannn, depan I pulak tuuu !"
Saje mengade nak marah-marah lagi hihi.
"Cantiknya mata youu, I suke laa"
Terus taley cover nak tersenyum,
ehem da tersenyum senang.

Ehem memang pandai legakan hati aku bila aku cemburu atau marah.
Tapi aku pulak, asyik nak marah bila dia cemburu.
Aku memang agak panas baran kalau nak dibandingkan dengan dia.
Entah kenapa aku macam ni, haihh.


My Little Heart Cliche by Heleneee

Saya rasa awak tak perlu nak jeles kat mana-mana lelaki dah.
Sebab hati saya dah penuh dengan kasih sayang awak :)


# Alhamdulillah kerana masih berpeluang merasa bahagia.


1 comment:

myra abdullah said...

huhu.jeles ngn tyra laaa!!!