Followers

Risikan Aidiladha

Hai awak, awak dan awak. Selamat Hari Raya Aidiladha :)

Wow dah lama jugaa aku tak meng-update blog tak best ni. Sekarang tengah cuti seminggu so yeahh kalau rajin hari-hari lah aku update hehe. So, macam mana raya korang ? Best ? Dapat tengok lembu kena sembelih depan mata tak ? Alhamdulillah, rezeki korang lah kan. Yang aku ni, malam raya baru nak balik kampung. Jalan jem tak hingattt. Teruk aku mabuk masa tu *sighh*. Tapii raya aku tahun ni diserikan dengan majlis merisik. Sepupu aku lah, bukan aku tauu ! :)



Masa ni keluarga belah lelaki baru je sampai untuk merisik. First time aku tengok proses-proses merisik ni. Nasib baik family belah mak aku ni semua nya kecoh-kecoh, so memang happening la majis ni. Orang-orang tua sibuk mengisahkan risikan ni, kitorang yang muda-muda semua duduk dapur buncitkan perut. Aku rasa masa ni aku lah yang paling banyak makan. =="


First time tengok cousin aku segan-segan HAHAHA.


Inilah cincin tanda yang dibawa oleh pihak lelaki :)


Tahniah Tarmizi & Nadiah !

Dah lama tak beramai-ramai menggedik depan kamera macam ni. Inilah sepupu-sepupu perempuan aku, kitorang kalau berjumpa habis bergegar rumah dengan suara kitorang je HAHA. Seronok dapat berkumpul macam ni dan habiskan memori kamera !



Cerita di atas hanya kami yang tahu :) ILOVEYOU cousins !



Oh pleaseeee, bila lah turn aku nak dirisik nii ? :)



Yang last tu memang takley blah HAHAHA. Bye semua ! Nak pegi makan, lagi :)

1 comment:

ika said...

tahniah kepada sepupu tu ye...salam aidiladha jugak...:)