Followers

2011 Kepunyaan Saya

Hai awak, awak dan awak :)

Hari ni dahh 29 Disember, tinggal 2 hari je lagi kita semua akan meninggalkan 2011. Macam mana 2011 korang ? Pasti ada pahit manisnya kan. Bersyukur lah jika diuji dengan bermacam dugaan, dan bersyukur juga jika dilimpahkan dengan pelbagai nikmat. Ada hikmah disebalik semua tu. :)

Macam mana dengan kisah 2011 aku ? Hahaha macam-macam benda dah aku lalui. Antaranya :

# Kali pertama mengaktifkan diri dengan aktiviti di tempat aku belajar, sedangkan sejak tadika aku memang seorang yang suka memerhati, tak suka melibatkan diri dengan orang lain.

# Kali pertama ber-Girls day di Genting Highland, menjerit dengan sepuasnya, dan balik terus tidur dengan nyenyak.

# Kali pertama menjejakkan kaki ke negara orang ; Singapura. Dan konfem jugak kali pertama buat passport HOHO.

# Kali pertama mengalami masalah hati dan perasaan yang teruk, dan kali pertama juga rasa seperti dah jumpa dengan tuan punya tulang rusuk kiri yang telah Allah gunakan untuk mencipta aku.

# Kali pertama memiliki high heels sendiri, dan sehingga ke hari ini aku dah pakai 3 kali heels tu. Satu rekod yang mengagumkan untuk aku !

# Kali pertama memiliki FB-Shop sendiri dan menceburkan diri ke bidang perniagaan ; suatu bidang yang langsung tak diminati oleh aku.

# Kali pertama bergaya dengan contact lens dan maxi dress, and I LOVE IT !

# Dann yang paling penting ; berjaya memiliki DSLR sendiri dan membuat photoshoot biasa-biasa jer !

Kalau nak list semua, tak cukup ruang pula nanti hehe. Walau apa pun yang terjadi, aku sangat gembira kerana diciptakan sebagai Siti Athirah Mohamad Salleh :)


Macam mana dengan azam untuk 2012 ? Hehehe kena tunggu 2012 la baru boleh ceritaaa. Sebagai penutup entry yang tak best ni, jum tengok video kat bawah :)

***



Haa kalau korang ketawa tengok video kat atas, tekan lah LIKE kat bawah ni. Saje nak tau, aku dah buat berapa orang ketawa, di akhir tahun 2011 ini :)


6 comments:

nienaryonie said...

rekod baru.

knaR said...

2011 lah sy dapat main picit2 DSLR dengan happynye..dan ianya milik Siti Athirah Mohamad Salleh..hehe.. thx dear kazen!!

Tyratyra said...

#Nienaryone ; Hehe, rekod yang sangat susah untuk dipecahkan.

Tyratyra said...

#Knar ; Same same sepupuuu :)

wanabee said...

salam singgah ,, wah. memang dasat boleh ingat aktiviti2 sepanjang 2011 ni :) awesomee

Onitsuka_hana said...

Waahh bestnya peristiwa 2011.mesti susah nak lupakan