Followers

The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay


Hai awak, awak dan awak :)

Phew, giveaway terhebat dari Nisa Kay. Dashboard aku separuh penuh dengan penyertaan giveaway ni. Aku sendiri pun dah lama nak join tapi baru sekarang dapat memaksa jari aku untuk menaip hihi. Kenapa aku cakap ini giveaway terhebat ? Sebab korang tengok lah sponsor-sponsor kat bawah ni. Sumpah rugi kalau tak joinn !


Nak alasan yang lebih hebat lagi ? Haa korang tengok je la list hadiah kat sini : Senarai Hadiah Ultimate Year End Giveaway !

Aku dah, korang ? :)


5 comments:

Nisa Kay said...

CHECKED.
THANKS FOR JOINING THIS GA and GOODLUCK :)

yana lyana said...

Good luck, awak!
:)

starzieti said...

gudluck ! :D

Miraro said...

Salam, MIRARO pun join jugak. GUDLUCK dear ;)

Tyratyra said...

#NisaKay ; Thanks :)

#YanaLyana ; Time kasih awak !

#Starzieti ; Time kasihhh !

#Miraro ; Gudluck for you too :)