Followers

Azura

Hai awak, awak dan awak :)

Semalam, setelah sekian lama tak menjejakkan kaki ke panggung wayang, aku dan ehemm memilih untuk menonton Azura. Sebenarnya, aku taktahu langsung pasal movie ni. Dapat tahu pun sebab tiba-tiba aku terrajin bukak website GSC, and "ohh ada movie Melayu lah". Dan apa tanggapan aku lepas menghabiskan masa 2 jam dalam panggung menonton movie tu ?


Aku siap boleh berborak lagi dengan ehemm dalam panggung. Dan bila ehemm macam terleka sikit tengok gambo Neelofa beso-beso depan mata dia, aku lak boleh kacau-kacau dia dan tengok sekeliling yang takde orang. Seriously, bosan. Dan ada certain watak yang hampeh, tak real langsung kau berlakon kak.

Baik aku duduk rumah belajar masak lagi bagoss hihihi.

Haa, tengah hari tadi belajar masak kari sotong dan sotong goreng kunyit dengan mak tadi. Memandangkan ada sotong je dalam fridge, itu je lah menu kitorang hari nii hehe.

Sotong goreng kunyit
Kari sotong


10 comments:

emy|farid said...

dh rmai ckp cite azura ni x best.
shah jeszle ok x? hehe

sotong oh sotong, nak ckit

Atiqah Razak said...

makan untuk berapa orang? mcm sikit je. hihik

Tyratyra said...

@Emy|Farid ; pelakonnye ok, tapi jalan ceritanya, haihhhh bosan. Hehehe amik banyak pun tapee :)

@AtiqahRazak ; untuk 3 orang je, tu pun tak habis hahaha.

eeiyss said...

sedap aih... tengok gambaq makanan di tengahari ni.. hoho
salam perkenalan... eeiyss folo belog ni

Penjual Reflesia™ said...

suke masuk pawagam bile cite aksi. baru terkuar jantung limpa pedu semue dengan bunyi die.. hihihihi =.=

btw terasa lapar pulak tengok sotong-sotong ni... sob2...=.=

.: mama lynn :. said...

lapar la tgk masakan tu

Tyratyra said...

@Eeiyss ; sesedap rasanya haha. thanks dear !

@PenjualRaflesia ; ha'ah minat jugak. begegar sikit otak baru ley fokus hehe.

@MamaLynn ; Mama masak lagi sedap kutt hehe.

EiFa said...

tyra pun dh tgok azura..huhu..x best lgsung..menyesal eifa pegi tg0k...
tyre mcm best masakn tuh..nk ckit..hahha...

Saya Disini said...

sedpnye

Tyratyra said...

@Eifa ; tu laa rasa macam membazir gilaaa beli tiket. hehe amik banyak pun takpe :)

@SayaDisini ; sedapp hehehe.