Followers

Handmade Felt Keychain II

Hai awak, awak dan awak :)

Phew, cuti semester yang cukup menyeronokkan sebab dapat buat sesuatu yang aku suka hehehe. Walaupun tak dapat gaji 2 minggu sekali macam kerja kat GSC dulu, at least aku tak rasa tension sepanjang cuti ni HAHA. Sanggup tau pegang jarum, gunting felt sambil layan Diva Universal sampai pukul 5 pagi. :) Dan disebabkan benda ni jugak lah aku takde nafsu nak update blog. Tapi tak bermakna aku takkan update langsung hehehe. Meh la cuci mata dengan keychain-keychain yang aku baru buat nii ;


Request dari kawan adik aku :)
Ice cream anyone ? :)
Onigiri :)
Kamera dan biskut awak :)
Panda faces :)
Okay tak ? Kalau terasa nak beli, boleh bagitau. Ataupun nak request buatkan pape shape pun boleh. Jangan lupa like page Little Panda Feltcraft dan promote kat kawan-kawan hiii :)

Ahha, malam tadi tahan mata sampai pukul 4 pagi semata-mata nak siapkan dua keychain ni. Aku jahit sambil senyum penuh kasih sayang tahuu. Kenapa ? Hehehe.

One for me, one for him :)


3 comments:

NUR NAIM BT GHAZALI said...

wah tyra ni berbakat r,mcm-II boleh buat,anyway nice,susah tak belajar buat benda ni?

Tyratyra said...

@NurNaim ; haha manade berbakat, ni pun sebab bosan kat rumah. tak la, senang je, seriously ;)

Fahz said...

sgt2 menarik.kreatif dan awesome! boleh buat biz nie.