Followers

1k, Seriously ?

Hai awak, awak dan awak :)

Lepas dah penat bermain dengan budak kecik kat rumah ni, macam biasa aku akan online sebelum start hobi baru aku hahaha. Dan agak terkejut bila bukak blog sendiri. =.="



Selama aku berblogging, tak pernah aku bermimpi untuk dapat follower sebanyak ni. Walaupun sebenarnya 1k takde la banyak mana bagi sesetengah blogger, tapi bagi aku, dah TERSANGAT BANYAK dan mampu buat aku terharuuuu sebab ada jugak orang yang sudi baca blog aku HAHAHA.

Terima kasih tak terhingga kepada semua blogger yang sudi follow dan baca setiap kemerapuan yang aku luahkan di blog-tak-best ni, especially kepada Elly kerana sudi jadi follower ke-1000 ! :D

Elly ada tanya, "xde gift istimewe ke.hehe". Hahaha sebenarnya, aku ada plan nak buat 1 giveaway untuk semua followers aku ni. Tapi bukan dalam masa terdekat ni lah sebab poket bocor, sesen pun tade ni. =.=" Tapi InsyaAllah, giveaway yang dalam perancangan ni akan jadi kenyataan :)

Apa tips untuk dapat folower sebanyak ni ? Senang jee, kena rajin blogwalking, penuhkan blog dengan entry yang mungkin menarik minat pembaca, dan join segmen yang mampu meningkatkan followers. :)






**Baru teringat yang pemenang contest yang aku buat dulu tak dapat lagi hadiahnya. Sorry ya, sebab semester lepas ada banyak masalah kewangan. InsyaAllah, dapat je biasiswa, aku akan bagi hadiahnya ! :)

5 comments:

wanabee said...

yeayyy ..akan ada giveawayyyy....hikhik >_<

Spudin said...

nak jugak2 ...hehe ..giveaway!

ciksukaberangan said...

cayalah~tahniah2 ^^

Iffika | Ruslan said...

sayangg ! i dah follow you . tengkiu btw ! selalu2 la singgah ye <3

::Mastura Zakaria:: said...

dah follow kat sini...wah seribu lebih tu..hhihihi.usaha.usaha.