Followers

After 4 Months and 3 Days

Selepas 4 bulan 3 hari.
Hai awak, awak dan awak ! :)

Bukan bersawang lagi dah tapi dah macam nak runtuh da blog buruk aku ni. Ribuan maaf kepada followers semua sebab aku memang takde idea langsung nak update blog ! Itulah alasan paling munasabah yang boleh aku fikirkan sekarang hewhew.

So, how's life ?
Sibuk mencari income dengan mengambil tempahan keychain dan plushie. Nak jugak ? Meh like page ni : LittlePandaFeltcraft :)
Dah hampir sebulan meninggalkan final exam ke-5 untuk degree ni. Result keluar hari Jumaat ni, okay let's ignore about it HAHA.
Selamat menghabiskan MUET Sabtu lepas. Speaking, reading, writing, listening. Cukup buat aku rasa macam student SPM hehehe.

Dan baru je habis membaca sebuah novel, setelah sekian lama tak melepak membaca novel. Teringat pula masa baru habis PMR 7 tahun lalu (wow, 7 tahun !) 1 novel aku boleh habiskan dalam masa 1 malam je. Bayangkan betapa takde kerjanya masa tuuu :)


Hey si pencinta novel, awak WAJIB beli dan baca novel ni. Tapi kalau awak suka baca novel yang cintan-cintun dan sangat tipikal jalan ceritanya *sarcastic japp hihi*, lupakan je lah. Sebab novel ni takde ape yang sweeeet pun. Cuma penulis novel ni banyak menyampaikan nilai-nilai hidup dan secara jujurnya, aku sangat teringin untuk menjadi gadis setabah watak dalam novel ni. Dan yang paling penting, dia seorang yang sangat berilmu ! Aku pulak dah tak ingat apa yang aku belajar sepanjang semester lepas. =.="

And yeah, abaikan la kesemakkan disebalik gambar tu. Hidup seorang handicrafter memang macam tu. :)

See ya, Assalamualaikum dan selamat berpuasa bloggers !

4 comments:

Myra Abdullah said...

wah,dh lame tyra mendiamkan diri =)

finally.welcome back =D

Tyratyra said...

@MyraAbdullah ; hahaha tahu takpe, anyway, thanks myra ! :)

shafiqabdshukor said...

serius dahsyt..
satu novel amik masa semalam je...

Tyratyra said...

@shafiq ; hehehe dasyat kann, memang scan habis novel tu, haha